Saturday 19th Behind the Window

نوع اثر: 
نرم افزار ها: 
دسته بندی اثر: 
تاریخ اتمام: 
پنجشنبه, سپتامبر 23, 2010 - 18:30
میلاد کمباری:
سلام ایمان جان خسته نباشی. کاره خوبی شده ولی چنتا مسئله 1-کمپوزیسیون صحنت هنوز جای کار و اصلاح داره. 2-منطق نورپردازیت هنوز مبهمه 3-تنظیمات رندرت کمی نیاز به دستکاری داره 4-subdivision reflect متریال هات رو هم ببر بالا 5-ای کاش تصویر بیرون از پنجره یه کوچولو بیشتر Glow میشد,به زیبایی کار خیلی بیشتر کمک میکرد
ایمان کیمیایی:
مرسی میلاد جان از راهنمایی هات ... در چند مورد حق با توست. اما در چند مورد با تو موافق نیستم. در باره composition و lighting باید بگم فکر می کنم اشتباه می کنی چون من این کار رو از روی یه عکس از BoConcept 2010 ساختم که طبیعتا یه عکاس کاملا حرفه ای از اون عکاسی کرده بود. بنابر این چون من نمی خواستم درش دخل و تصرف کرده باشم... در ضمن من متوجه نشدم که منظورت از اینکه منطق نورپردازیت مبهمه چیه ؟ فرض کن وقتی فیلمی رو میبینی که داریوش خنجی فیلم برداری کرده نمی تونی بفهمی که از چند تا منبع نور استفاده کرده و یا تو چه مکانی. در مورد Subdivision باید بگم حق با توست . اما من Subdivision رو برای متریال چراغ ها روی 32 گذاشتم و هنوز به Tweak احتیاج داره.با این وجود General Subdivision Multiplier هم روی 1.1 تنظیم شده . ایراد کار از Subdivision نیست بلکه فکر می کنم ازNoise Threshold باشه. اما چون من دوست داشتم که علاوه بر Sharpness تصویر کمی Grain داشته باشه برای همین حساسیت دوربین رو روی ۴۰۰ ISO تنظیم کردم. خوب چند درصد از این Grain هم مال Postproduction در نرم افزار Magic Look است. چون من از دو تا CRUSH استفاده کردم یکی با Tone-mapping آبی و یکی هم قرمز که علاوه بر Contrast کمی هم Grain در متریال های خیلی تیره به وجود میاره مثل سایه های دیوار زیر قفسه ها که من اونو نمی پسندم. مرسی از توجهی که کردی
میلاد کمباری:
مرسی ایمان جان از پاسخت به نظراتم. من منظورم این نبود که کمپوزیسیون این صحنه خراب منظورم این بود که میتونه بهتر شه.مثلا فرض کن این قفسه کتاب میرور شه و قسمتی که ارتفاعش بلند تره سمت راست صحنه ات میفته, اینطوری تعادل بر قرار میشه و از لحاظ دیده خطی خطوط در امتداد هم قرار میگیرند و نمیزاره که چشم از صحنه بیرون بره , در حال حاضر احساس میکنم صحنه به سمت چپ تمایل داره .نظر خودت چیه ؟؟ حرفت رو کاملا قبول دارم درمورد فیلم برداری های داریوش خنجی,ولی اون فیلمه و خیلی اوقات همه چیز در یک لحضه میگذره ولی اینجا تک فریم و نگاه افراد حساس تره. منظورم از منطق نورپردازیت این بود که اگر به شکلی نورپردازی میکردی که حس ورود نور و تغذیه روشنایی محیط از نوریه که از دریچه پنجره تابیده میشه. بهتر نبود ؟؟ نظر خودت چیه؟؟
حمید محمدزاده:
سلام خسته نباشی کار خوبیه از بهترین قسمت کارت که خوشم اومد قسمت پایین سمت چپ کارته. با اون پریز های برق و دوشاخه و سیم خیلی حال کردم جالبه برام جزئیاتی هم که روی پنجره کار کردی جالبه حالا قصد انتقاد کردن ندارم ولی چند تا پیشنهاد برات دارم اول اینکه در مورد تصویر پس زمینه فکر میکنم اگه مقدرای تصویر رو کوچکتر میکردی و بیشتر محو میشد کار بهتر در میومد در مورد لامپ های بالای میز هم اگه یه دونه استفاده میکردی بهتر بود چون 2 تا خیلی معنی خاصی نمیده با چیدمان اشیائت خیلی حال کردم اما در موررد اینکه داخل قفسه اینقدر تاریک شده دلیلش فکر میکنم تنظیمات Color Maping باشه احتمالا باید یه مقداری میزان DarkMultiplier رو بیشتر میکردی روشنایی کار هم به نظر من اگه یه مقدار نور ورودی از پنجرت رو بیشتر میکردی بهتر میشد ضمن اینکه توی تصویر پس زمینه نشون میده که خورشید دقیقا روبروی پنجرت قرار گرفته پس بهتر بود نور خورشید رو روی میزت میداشتی همین قضیه باعث شده تا بین تصویر داخل اتاق و تصویر پس زمینت تضاد زیادی ایجاد بشه موقع انتخاب تصاویر پس زمینه به این چیزا باید دقت بیشتری بکنی
مصطفی طالبی:
با سلام....برای پس زمینه پنجره بهتر بود عکسی رو انتخاب می کردی که کنتراست کارت رو بهتر کنه.کاره قشنگی شده.تبریک می گم.
miladghiyasi:
سلام به دوستان ,کار انقد خوب نقد شده که تقریبا حرفی نمونده ,اما منم یک سری حرف داشتم ,که حیفم اومد ,نگم . اولین مشکلی که با این کار دارم اینه که چرا انقد کادرت تختو بی احساس و باز و بی معنیه !! یه زاویه ای ,تمرکزی , حسی ,مُدی !! نکته ی بعدی اینکه ,نور چرا از پنجره وارد نشده,سر ظهره مشتی !! دکور هم کمی تا قسمتی ایراد داره مثلا اون لامپ هایی که گذاشتی میذارن تو رستوران ,اونم هر سه ,چهار متر یکی !! توضیحاتتو خوندم ,اما دلایلت ممممم !!!!!!!
ایمان کیمیایی:
شما دوست داشتی این لامپ ها رو بزار تو رستوران ، ولی اینجا تو آلمان می زارند تو اطاق ... در ضمن شما چنانچه به قوانین اولیه لنز و فیزیک عدسی آشنایی داشتی ( که فکر می کنم اشراف کامل داری...) می دونستی که لنز دوربین تله بوده پس بنابراین تصویر تخت شده ...  
Yeki az bandega...:
Salam dostan . Agha kar besyar aliyee shode va man ham beheton babate in kar tabrik migam . Age ham iradi bashe bayad mohtaramane va ba hefze ehteram be saheb asar bashe , na serfe inke ye nazari dade bashim ke faghat begim salamo aleykom ., ma ham hastim .nemidonam ma iraniya key mikhahim enteghad ro yad begirim ?
آران پیراینده:
خيلي عالي شده، خسته نباشي
siavash:
clean render
azad:
خیلی کار ظریف و حساسی! کیفیت رندرش خیلی بالاتر از وی ری به نظر میرسه! من اول فکر کردم یه فیزیکال رندره(maxwellrender) 19.5 صد آفرین
homayoon:
salam iman jan.karet kheili khube vaghean tabrik migam behet,iman jan shoma iran hastin?mikhastam bedunam ke shoma amuzesh ham midin ya na.mamnun misham age javab bedin.
سحر رضوی:
خیلی عالیه. موفق باشید
مهدی بیکدلی:
آفرین . طراحی های داخلیت خیلی خوبن .
سعید مدرس:
خیلی کار قشنگیه، همه چی خوبه جز تصویر بیرون پنجره!
ارسلان عیوض زاده:
خیلی خوبه عالی شده