Rio TDCAU Location II

هنرمند:
نوع اثر: 
نرم افزار ها: 
دسته بندی اثر: 
تاریخ اتمام: 
شنبه, دسامبر 17, 2011 - 12:25
علی ابراهیمی:
خیلی خوبه! ممنون
عادل آرام:
بسیار زیبا ، خسته نباشید ، از mudbox و Combustion در چه قسمتهایی استفاده شده ؟ چون آشنایی ندارم با این نرم افزارها می پرسم !
امین ونکی:
از mudbox برای texturing استفاده کردم چون قابلیت paint روی مدل رو داره البته mudbox مثل zbrush هست و برای sculpt هم کاربرد داره از combustion هم برای post process البته این کار رو میشه در فتوشاپ هم برای تک فریم انجام داد ولی من چون قصد داشتم ازش sequence رندر بگیرم از combustion استفاده کردم تا بتونم این عملیات رو بطور مشابه روی تمام رندرها انتقال بدم
محمد افضل:
حس خوبی داره. خسته نباشی