Interior

هنرمند:
نوع اثر: 
نرم افزار ها: 
دسته بندی اثر: 
تاریخ اتمام: 
جمعه, ژوئیه 15, 2011 - 14:45
amiralibarikani:
agha on pardehe kheyli hes dare . good job
قاسم ملا حسنی:
احسنت خیلی خوبی شده خسته نباشی
محمد حسین عطاران:
خیلی عالی شده ،مخصوصا اون بادی که پردهرو آورده داخل حس خوبی داره
نوید:
کار بسیار مناسبیه با یه چیدمان مناسب و فضای آرامش بخشی که القا میکنه :) امیدوارم پیشرفتتون ادامه پیدا کنه ...
Amirhossein Erfani:
واقعا نورپردازی این کار حرفه ای هست و حس داره، خیلی عالیه.
nنوید تنظیفیان:
کار خوبی شده تبریک میگم.موفق باشی.
مجتبی امیرخانی:
بسیار عالی شده خسته نباشید
نگين:
بسيار زيبا. رنگ هاي فوق العاده . طرح روي ديوار و كيف چوب هاي گلف . كتابخونه با يه رنگ خنثي... بسيار زيبا
ميثم بديعي:
آقا دمت گرم خيلي خلاقي ! حال امدم.
elnaz:
Dear It's very nice Thanks
امیر حسین:
یوسف جان واقعا کارات زیباست.دوست داشتم تو زمینه نور از تجربیاتت بهره ببرم.البته اگر مایل باشی
رسول والی:
بسیار عالی و زیباست
milad ghiyasi:
salam , agha afarin ,kare besyar khubie . ye chanta noktaro ba ejaze hamegi begam. khob karet ye mohite energetic e . ama abie karet romantic e ,na energetic ,age abito porrang tar mikardi va jaye narenji banafsh mizashti ,karet harmonie besyar behtari peyda mikard .ya age mikhasti narenji biay too kar behtar bud abito kerem mikardi ,ama keremi ke saturate shode , harki be mahze inke kareto bebine, avalin chizi ke tavajosho jalb mikone oon abajore narenjie va ba'de oon arm haye nike ke albate chize khubi nist .
milad ghiyasi:
va nokteye dige anasorie ke too karet avordi . oon ghafase ketab ro tooye sakhtemunaye ba sabke deconstruction mizaran na ye otaghe post modern . ke unam harmonie tarkibie fazato badjur shekaste .va onsore ba'di oon lampe saghfie ,eyne gheychi kareto az vasat boride ,daghighan vasate karete va dar nahayat arm haye nike , kuchikeshun koni besyar behtar mishe ,rangesham besyar tirast ,be un range abie molayeme karet nazdikesh kon . agha movafagh bashio pirooz .
سیاوش ارفعی:
perfect., یوسف جان عالی شده
یوسف اصغری:
سلام بچه ها از نظراتتون ممنونم , این یه کار تیمی هستش میلاد جان این کار شرکتی هستش و دست من تو طراحی و رنگ محصولات بسته است و نسبت به کار مشتری , تیم ما طراحی می کنه. باز هم از همگی به خاطر نظراتتون ممنونم
امیر:
سلام.واقعا محشره من که اول فکر کردم واقعیه.
امیر محمد:
سلام.می شه آموزش هایی که استفاده کردین تا به اینجا برسین را معرفی کنید.
پریسا:
سلام واقعا قشنگه.بهت تبریک میگم بابت ابتکار و خلاقیتت
مهدی افراسیابی:
با سلام خدمت استاد بزرگوار. من قصد دارم تا عوامل منطقی و غیر منطقی صحنه رو مورد بررسی قرار بدم تا برای علاقه مندان جنبه آموزشی هم داشته باشه. امیدوارم که به سوالاتم پاسخ داده بشه. سوال اول: چرا با اینکه هوا کاملاً صاف و آفتابی هست لامپ سقفی روشنه؟ و اگر روشن هست و این خطای دید نیست!! چرا هیچ اثری از روشنی لامپ روی کف دیده نمی شه؟! سوال دوم: توی قفسه کوچکی که آبا ژور روی اون قرار داره ، یه چیزی مثل مجله وجود داره که حالت کاملاً نا متعادلی داره و با توجه به صیقلی بودن اینگونه سطوح ایستادن اون مجله با اون حالت اصلاً منطقی به نظر نمی رسه!!! درسته؟ سوال سوم: آیا هارمونی رنگ ها و استفاده از یک ریتم برای ترکیب و یا استفاده همزمان از تنها چند رنگ در صحنه نیازمند مطالعه بیشتر و دقت انتخاب بیشتر نیست؟؟ چنانچه دوست خوبمان در نظرات خودشان بطور کاملاً واضح توضیح دادند. سوال چهارم: اثر شدت نور آفتاب همانطور که پیداست به خوبی روی کف اتاق مشاهده می شود اما نکته اینجاست که چرا این اثر بر روی کفش اسکیت ها بطور یک دست و یا حداقل واظح تر رویت نمی شود؟؟!! سوال پنجم: آیا واقعاً در چنین صحنه هایی که نور روز و اثر آفتاب به خوبی در صحنه روئیت می شود ، الزاماً استفاده از لامپ های روشن در صحنه امری طبیعی برای زیبا تر جلوه دادن تصویر می باشد؟؟؟ و اگر اینگونه است آیا این غیر طبیعی نیست؟ سوال ششم: آیا روشنایی استفاده شده در سقف برای این مکان قابل استفاده است؟ کما اینکه اینگونه از روشنایی ها متمرکز بوده و از آنها بیشتر در آشپزخانه ها و یا مکان هایی که کوچک و نیازمند نورهای متمر کز است استفاده می گردد، اینطور نیست؟!! سوال هفتم: آیا وجود پله موجود در جلوی درب بالکن با آن عرض و ارتفاع بسیار کم واقعاً منطقی و توجیح پذیر است؟ سوال هشتم: آیا کفش اسکیت ها و متعلقات آن، در تقریباً وسط اتاق!! آن هم با آن نظم و ترتیب؟؟!؟!؟ هدفی در بر دارد ( واضح تر اینکه حضور کفش اسکیت ها در میانه اتاق می تواند امری طبیعی باشد اما مرتب و با نظم و ترتیب بودن؟!! آنها آنهم در آن مکان طبیعی است؟!) سوال نهم: من همچنان نمی توانم دلیلی بر قرار گرفتن یک سوم موکت موجود در صحنه زیر تخت خواب!! و آنهم درست پشت صندلی کامپیوتر که نیاز به فضا برای آزادی بیشتر در حرکت دارد را طبیعی و یا سلیقه طراح بدانم!! شما چطور؟ و در آخر با کمی زووم کردن در صحنه به سوال های بسیار بیشتری برخورد کرده ام منجمله ابعاد میز کامپیوتر و تخت خواب یا کفش اسکیت ها که همه و همه نشان گر وجود یک نوجوان بین پانزده تا هجده سال در اتاق را نشان می دهد کما اینکه چوب های گلف موجود در صحنه و یا کتاب های سه جلدی قطور!! در قفسه و یا مجله موجود پایین آباژور نشان دهنده تعلق اتاق به یک جوان بیست و یا بیست و چند ساله است!! .همچنین شما می توانید اثر تصویر آسمان!! را در قسمت بالایی شیشه درب اتاق مشاهده کنید کما اینکه تصویر واضحه ابر ها و خود آسمان در شیشه !! مسلماً طبیعی نیست. براستی آیا حضور منطقی اجسام و ارتباط آنها با یکدیگر در صحنه ها موجب واقعی تر جلوه دادن تصاویر نمی شود و یا این امر کاملاً سلیقه ای و حتی دور از دید و تفکر بیننده است؟؟؟ قضاوت با شما
milad:
thank you
mansour:
سلام استاد واقعا خیلی کارتون قشنگه و قابل ستایش
متین مهرپویا:
خیلی خوبه. هیچ ایرادی نداره.
متین مهرپویا:
خیلی خوبه. هیچ ایرادی نداره.
متین مهرپویا:
خیلی خوبه. هیچ ایرادی نداره.
مصطفی آهنج:
عالیه پسر حال کردم
Frasa Xerxes:
Mehdi jan ajab deghati dari to! shayadam az tajrobe balat bashe,,,Nokati ke goftio man aslan motevajeh nashodam!Ta zamni ke umadam commenteto khundamo scene ro 1 bare dg bar rasi kardam,,,Axare iradati ke be kar gerefti ostadaneo manteghi bud,,,Benazare man harmoni range khubi dare inkar,,,Amma tayine shakhsiate khubi nadare,,,Yaani malum nist male che jur ruheyi hast,,,Darkol harmonie rang khallaghane estefade nashode va razi konande nist