Cave

هنرمند:
نوع اثر: 
نرم افزار ها: 
دسته بندی اثر: 
تاریخ اتمام: 
سه شنبه, ژوئن 7, 2011 - 21:25
Anonymous:
آفرین خوب شده و کار جالبی شده
ابراهیم:
خیلی ممنون
HoOman:
خیلی خوبه موفق باشی
علیرضا سیفی:
بسیار حس زیبایی دارد این کار دوست گرامی؛
Farhad j:
عالی شده
صادق زینی آستانه:
کارتون مایه ی مباهات و صد البته افتخار ماست.
توحید:
سلام بسیار عالی شده. فقط روی سنگها دیسپلیس مینداختی بهتر بود ولی شاید خودت صلاح دیدی بهر حال کار خوبی در اومده
مجتبی امیرخانی:
مرسی . از چه لایه هایی استفاده کردی
ابراهیم:
ممنون از نظراتتون برای ساخت چنین صجنه ای بیشتر از خصوصیات متریال استفاده شده تا مدلینگ برای این کار از map های bump وdisplacemnent برای برجستگی سنگها و دیواره و آب استفاده شده که این هم باعث شده سرعت رندر بالا بره هم اینکه کمترین حجم vertex و poly رو داشته باشه مهمترین بخشش هم نور پردازیه که بتونه متریالها رو real نشون بده
جعفر:
کار تمیزی شده، و تکراری هم نیست
حسن:
کارتون خیلی قشنگه یک جورایی به آدم آرامش میده